La clau del nostre èxit ...

és l’aplicació de normes i tècniques,  supervisades per un psicopedagog que configura el mètode d’ensenyament, segons 10 principis bàsics:

1. IMMERSIÓ. Professor natiu que utilitza l'idioma matern.

2. DIRECTE. Aprendre parlant l'idioma i participant del procés d’aprenentatge.

3. SIMPLE. Aprendre a través d’exemples. Exposició breu i molt pràctica.

4. REFORÇ POSITIU. Ser sempre positiu en la correcció. Assumint que es cometem errors.

5. PSICOLOGIA. Fer sentir-se còmodes als alumnes i valorar les necessitats individuals.

6. DIAGNOSTIC. Grups homogenis. Verificar els coneixements previs sobre un tema.

7. PRÀCTICA. L'alumne parla i produeix tant com li sigui possible.

8. PRODUCCIÓ. Rol play. Expressar opinions personals i utilitzar creativament el llenguatge.

9. CONSOLIDACIÓ. Utilitzar tècniques que facilitin la participació. 

10. MATERIAL DIDÀCTIC. Estructurar els objectius de cada nivell i evaluar el progrés amb tests.

 
 

El nostre mètode directe ...

on la prioritat és la comunicació a través de l'expressió oral.

Utilitzem tres etapes: presentació, pràctica i producció. Cadascuna amb diferents tècniques i activitats didàctiques diferents, a fi que les classes siguin interessants. El temps que dediquem a cada etapa pot variar en funció del vocabulari, tema o estructures gramaticals.

L’idioma parlat s’utilitza com a vehicle d’aprenentatge on els alumnes es concentren en l'expressió oral, posteriorment en la lectura, habilitats addicionals de comprensió auditiva i expressió escrita.

Presentació:

Serà tan breu como sigui possible.

Dirigim i centrem l'atenció: presentem els nous continguts lingüístics, clarifiquem el significat i oferim exemples d'ús.

Remarquem la pronunciació i entonació correcta.

Utilitzem preguntes directes per fer que els alumnes participin en el procés.


Pràctica:

En aquesta etapa, exercitem els continguts lingüístics presentats en l'etapa de presentació, de forma controlada i guiada. L’objectiu és construir frases correctes en l’idioma que estem aprenent.

Incentivem i orientem els alumnes perquè parlin, a més de corregir els errors comesos en l'aprenentatge del nou idioma.

Pretenem que tots els alumnes siguin capaços d’expressar-se, de                      forma segura, fluïda i automàtica.

Producció:

Una vegada els alumnes dominen les estructures de l'idioma, i són capaços de utilitzar-les de forma competent, arriba el moment de començar l'etapa de producció. Aquí, a les activitats lis concedim més control, sobre el que diem i sobre com ho diemn. Ara permetem utilitzar l’idioma de forma més creativa: combinant elements nous amb altres anteriors, parlant de sí mateix, representant situacions, expressant opinions o resolent problemes, entre d’altres, etc. Remarquem l’ús intel·ligent de l’idioma, abans que la simple repetició.

A1. Beginners.

A2. Elementary.

B2. First Certificate. 

C1. Advanced english

Extra Activities:

Online Grammar Exercices.

Online Learning English.

Write & Improve

1) Practise writing English
2) Get your grade in seconds
3) Look at the feedback and make changes
4) Keep improving!

Dictionary & Pronunciation.

Words Pronuntiation.

Text Pronuntiation.

Download Exam B1.